2018年5月23日 星期三

元朗17億天橋


青色=現有天橋 粉紅=17億天橋



根本上由西鐵去安寧路果part 係多9餘,果個位話佢死城都不為過;
即朗屏一直都有天橋接去安寧路以至穿過去,負荷上亦唔覺有問題。
至於穿過元朗廣場過警署、地面過馬路去亦分別唔大,果度亦唔算擠迫。

亦即係,元朗廣場果一側,人流其實仲OK。

成個元朗最大問題(亦係無得救既問題),係明渠以東果成段大馬路(尤其中銀開始),因為讓左俾輕鐵,俾佢霸左4~5條行車線既空間、而行人路亦追唔上市中心既發展。

新天橋根本無助解決呢個問題。


問題係,擠塞既路段(要逛既係晒果邊),同你起天橋完全無關....。唔會話因為紅隧多車而擠塞,喺理工起多條天橋分流就會令紅隧暢通。
你起多條砵蘭街同通菜街,D人流一樣係係西洋菜街度,因為d人既目的地就係果度,佢地唔係「想經教育路東段or大馬路東段前往朗屏」呀....

總結一下,會有咩野人會使用天橋?
朗屏 - 教育路:本身就有天橋過到去警署,我做咩要行幾百米外既新天橋...
西鐵 - 朗屏/教育路:去朗屏西鐵落車既八成都係去朗屏。
安寧路 - 教育路:果段安寧路有幾多人住幾多人行 =.=
元朗廣場 - 教育路:已有天橋又有斑馬線,足以應付人流。

成個計劃真係免費都唔覺得有好大必要起,更何況17億....

至於咩野通風廊,我自己覺得多條行人天橋應該分別唔大?

沒有留言 :