2020年3月17日 星期二

最差用戶體驗既fb

當年Google 想力推G+ *,因而結束咗旗下最好用既工具 Google Reader **,所以我轉左去Feedly,可惜越來越無人肯寫blog。


始終吸收過教訓,fb同中共一樣,可以隨便ban你而唔需要俾理由你,咁你苦心經營10年既po 同相可以就咁一下子就無晒──上一個a/c 我就係唔肯提供身份證俾fb,於是就違反左社群守則,但我去信投訴時要求fb負責人提供身分證以證明佢係本人,唔知點解佢又拒絕喎....。


但最難頂既,係你要fb去批准你可以睇咩,成日都隔5日先喺牆度睇到po,大佬,我無判斷能力架咩?條友寫野悶我就自然會unfollow架啦,你想賺錢貼多d廣告,每半句就塞一節廣告咪得囉。


*以防有人唔知,係比FB好用得多既FB,不過西瓜靠大邊,最後聲稱有Bug執左

** 以防有人唔知,係可以追蹤網頁更新嘅工具

沒有留言 :