2019年9月4日 星期三

監警會實況



市民:我要向監警會投訴!
監警會:警察執法時無需遵守法例。

市民:我要向監警會投訴!
監警會:咁你投訴邊個警察先?
市民:佢又無委任證又無編號,我Q知呀?
監警會:無法追查。


市民:我要向監警會投訴!
監警會:警察,有人投訴你,你有無做過呀?
警察:無。
監警會:投訴不成立。

市民:我要向監警會投訴!
監警會:警察,有人投訴你,你有無做過呀?
警察:....(沉默)
監警會:無法追查。

市民:我要向監警會投訴!
監警會:警察,有人投訴你,你有無做過呀?
警察:我有。
監警會:個案成立,寫報告先。
警察:我唔接納報告,sorry。

沒有留言 :