2006年6月7日 星期三

茶餐廳記趣

食晚飯時我到了一間茶餐廳吃晚飯,有個女人坐到我斜對面搭坐

食食下她突然問我 :咩野係蝦仁炒飯?(餐牌上既晚餐)是怎麼辦的?

於是我回答她:「就像揚州炒飯那樣,不過放的不是叉燒。」

她就恍然大悟的樣子,再問:「蝦仁是大隻還細隻?」

(我點知=.=;又唔係我炒既)

不過回答她:「通常都是細隻, 不過妳都係問伙計啦。」

然後錚見到後面都有人叫了蝦仁炒飯,於是就好大聲同大家講:「吖,我見到啦,D蝦係細架」,接著又再重覆多一次。

(就真的那麼驚訝嗎...)


這時候,她已經進入了餐廳近5分鐘了。於是有個侍應走過來問她要些甚麼。

她就說:「我椅子還沒坐暖,你用不著那麼急吧?」

於是轉頭問我:「你的咖哩豬扒好不好食的?」

我答:「一般啦」

(答難食的話應該不鹿站著離開門口吧XD)

佢接著說:「是巴西豬扒還是大陸豬扒的呢,你知啦, 巴西豬扒跟大陸豬扒是唔同架,那次我食食到我差點兒嘔。」

(大尉: 我怎會知...我只是個顧客而已=.=; )

佢然後又問我:「晚餐是不是飲品?」

(我唔係已經飲住杯凍檸茶俾你睇啦咩)
我答她有,她就問我哪裡寫著...

原來今日比平時多左一個餐,餐廳用一張紙寫,但剛好擋住了「贈送咖啡、凍飲加$2」之類字句的位置。

不相信我就不要問我啦,於是我建議她向侍應求證。
那侍應當然都答「有」啦。

她就說:「是啊,你知道喇,香港地好多人都貪小便宜,為左杯餐飲先入去嘛。」

(有這樣的人咩...茶餐廳凍飲加兩蚊不是差不多到處都是這樣的嗎...OTL」

佢再跟侍應說:「我覺得你好有禮貌。不過,唔好介意我得罪講句,你係咪...精神...精神有D緊張架?因為剛才我才剛坐下你就催我啦,放鬆下啦...」

(我死忍住笑...

2 則留言 :

匿名 提到...

傻傻地的阿姨…w
不過你都可以同佢講咁耐野,算是厲害了XD

匿名 提到...

我也遇過一個阿婆,問長問短,問題是我又聽不懂,她又聽不懂廣東話。結果整餐飯在極不好受的情況下極速吃完,再高速撤退…