2006年8月10日 星期四

BLOG,我回來了

對不起啦,最近SET完FORUM仔之後就將你打左落冷宮

講起黎都成個月無Update 過了,慚愧


8月頭同GWF既網友去左轉動漫節,當中大部份都係我未見過既,只有議長、王子、信長同3仔我係識既
今次會願意出去,主要係想親身見識一下Cosplay(以往都只係從圖片中睇過),估唔到二號都會出席,實在係意外收獲。

果朝我比約定時間早左大概10分鐘到,不過等足15分鐘都未見有我識既人黎、亦唔見有大埋人聚集,令我有d擔心會唔會同佢地失散,之後到左12:40先見 到一班人,其中一個手上拎住一張紙,我直覺話我知就係佢地(因為活動有20個人出席,加上大家好多都互不相識,有都好正常)。

大家先上左哈迪斯食野,點知就因此錯過左Cosplay環節了...鬱卒耶~
會場雖然好,但同時亦好鬼死迫;而且賣既野又唔係點特別、又唔係話平...結果行左半日都買唔到咩野好野。

下次我一定唔會再去,因為...我最唔喜歡人多既地方
XD

沒有留言 :