2008年10月4日 星期六

申請寬頻要宣誓

(星島日報報道)「現行的《淫褻及不雅物品管制條例》,自二○○○年訂立至今一直未曾檢討,監管的範圍就只限於印刷品、雜誌刊物,及電影電視光碟內容。港府 早前已曾表明,有需要就擴大監管範圍至網上色情內容及相片進行探討。經過連月草擬程序,今日港府將會正式公布首輪諮詢文件內容,並由商務及經濟發展局副局 長蘇錦樑負責主理。

據悉,當局將在文件中提出訂立「不良網頁名單」,凡曾被淫審處評定為淫褻及不雅的網站,都會列入「名單」之內,並建議「設立網頁過瀘機 制」,為家長及學校提供一個網站過濾服務,所有「名單」之內的網頁都會被過攄淨盡,避免十八歲以下人士直接取得有淫褻及不雅成分的網上內容及相片。

候任立法會議員資訊及科技界的譚偉豪指出,「網上難以核實身分,要過瀘機制有效,必需要得到互聯網供應商的配合,提供到哪些是十八歲以下的用戶或家庭」,才可以落實措施。」 (以下略)



雖然,你屋企裝唔裝filter,完全係你自由。不過睇完之後首先第一件事諗起既就係,政府圖書館既電腦,亦都曾經裝左Filter,結果,任天堂官網因為暴力、紫藤則因為色情而被扑左。

不過,係圖書館電腦,去Google大神頁面,打sex 呢個Keyword,已經有大把Jable 既圖等緊大家,除非...Google、Yahoo!都扑埋啦,否則,呢種filter真係雙層魚柳飽啦。

而呢位議員既提議,簡直(暫時)係我一生人聽過最低能既一個... :o)
因為申請得寬頻既一定係18歲以上人士,再者,聽講而家ISP都冇用戶既家庭成員資料囉...
莫非日後寬頻Sales都要講句:「請你提供埋你冚家年齡俾我丫?」不過又難保資料唔正確,咁就失去立法原意...

睇黎,申請寬頻要租契?唔係丫,呢招好似只限公屋先有用....
呀係啦,申請寬頻要宣誓! #yup#

仲有,而家大家仲點敢放上網呀,用Foxy架啦...

P.S. 我而家先知「過濾」個濾字有咁多種寫法 [sosad]

4 則留言 :

Unknown 提到...

d官食得飽得滯呀?
咁以後去超市買把刀都喧誓喇,
唔好俾小孩子接觸,掂下把刀都要記底身份證號碼,切過咩都記錄底,哇!呢個世界幾美好呀,仲駛咩用2千萬搞童話婚禮呢?

Wolffy 提到...

今日睇新聞話入信用卡資料去判斷用戶是否已夠18歲....
先不理阿仔如果知道阿爸信用卡號碼,又是不是可以照著打就成,
那些冇用信用卡、用現金直接付帳的貧民,怎麼辦?

對對,申請寬頻者強制要向東亞銀行申請信用卡(月入不足以申請信用卡的賤民就儲錢啦,學咩野人上網)
順道解決之前擠提的銀行體系損失,一舉兩得~

匿名 提到...

假如我去外國「取經」, 咁唔知有無問題

Wolffy 提到...

咁就要睇佢扑左果個外國未啦