2019年1月7日 星期一

餅有餅味,打邊爐有沙爹味


蔡瀾話火鍋冇文化*,呢挺on9言論自然俾人插到變向日葵──就算再無技巧,頂多只可以話低文化水平,點可能會冇文化呢。刺身夠係切一切就咁生食...。

我唔喜歡出街打邊爐,純粹係因為技術含量低唔化算,我自己係屋企都整得黎(應該冇人整唔黎),正如我唔會去茶餐廳食火腿蛋出前一丁麵+牛油白麵包。

當然,咁多人唔似我依然中意出街打邊爐,唔一定係因為佢地笨,可能因為自助形式款式多 (但自助既食材通常都...),又或者佢地行古惑,需要隨時加入飯局,仲要即刻可以有得食XD。


蔡瀾當然係有料,只不過你當佢係無網絡年代既Openrice就算,佢專欄講既野你連標點符號都唔好信,成篇文我只會保證地址係真。

我唯一唔明既係,你三十年前睇壹周刊/圖書館睇佢本《X樂也》,可能無法親去食店確認真假,但佢都獻出「食餅有餅味」呢句金句,點解仲會有人睇佢啲嘢XD

*雖然之後俾人挖墳查到佢大讚某火鍋店有幾好。

沒有留言 :