2009年1月16日 星期五

狗噏特首

http://i79.photobucket.com/albums/j136/CaptQuattro/9UP.jpg?t=1232051277


曾特首:
「首先呢我地...我唔想同佢狗噏辯論,頭先湯議員所講既,佢所講既唔係我應承既」

影片連結

坦白說...習慣了,已經對議會各式語言、實體暴力沒感覺了
真悲哀。

6 則留言 :

Unknown 提到...

我都想問下,其實 狗噏辯論 點解?課本唔教唔出奇,但流行潮語又好似無咁專業既名稱…

希望突手會繼 親疏有別 之後再次 成語新解 一番。

Leo 提到...

正音其實是不是鳩?

Wolffy 提到...

to Le Vierge:

Unknown 提到...

我是來自首的:
向下看,會見到一條我網誌的連結,那是我在進行一個小實驗,看看 blogger backlinks 的功能,請勿見怪。謝謝。

Wolffy 提到...

類似trackback 的功能嗎?

Unknown 提到...

我也不大清楚,大概是,能夠顯示誰在連結你的文章,那即是,我的文章裡連結你這篇文,就會被顯示出來。