2009年1月27日 星期二

劉皇發為香港求得下籤


(明報)1月27日 星期二 09:55

鄉議局 主席劉皇發 在車公廟 ,為香港求得下籤,劉皇發指籤文提示港人注重社會和諧。

劉皇發求得的是第23號籤,籤文全文是:「君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。」

解籤師傅表示,籤文喻意,香港會受外來因素影響。但他說香港地傑人靈,只要審慎樂觀面對,大家團結和氣,下半年各行業均會變得好景。

劉皇發說,籤文提示大家要注重社會和諧,便可度過難關。



睇下網上解籤先:
http://www.fushantang.com/1009/i1014a.html

二七簽.下簽
   君不須防人不肖,眼前鬼卒皆為妖;
   秦王徒把長城築,福去禍來因自招。
解曰:內有家鬼.自身不安.家宅不吉.求財不遂.
斷曰:家宅有鬼.占病凶險.自身作孽.出入撞鬼.婚姻大凶.求財虧本.
   暴虐不仁.自作妖孽.時運極滯.非改不可.



我中文再差都好,點睇「秦王徒把長城築、禍去禍來因自招」都唔似「外來因素」囉,更厲害既係,難為你又可以扯到河蟹果度...:cwm26:

03年何志平為香港求到支下籤,結果有沙士。:-(
雖然,占卜呢家野就發生左先知,但不幸事一定年年有,所以我都唔敢講準唔準。

但對自由黨黎講,應該準到無得再準....佢本人就係隻家鬼

3 則留言 :

Unknown 提到...

俾你早一步講添…

匿名 提到...

牛王發:「哎呀! 下籤! 各位唔緊要, 支籤我幫自己求既。」

點解無人會咁做wwww

Wolffy 提到...

「啋,咁唔吉利既野咪預我」