2008年5月12日 星期一

Stephy+Kary@星光熠熠耀保良

警告:本片內容可能會令人不安,敬請留意。



前兩日做《星光熠熠耀保良》,呢類 show 年年都有,
本來就睇都唔會睇架啦,只不過當中Stephy+Kary既表演實在係驚為天人,
係網友廣為傳頌後,好奇之下姑且一看。

一直都聽過Stephy 鄧走音既威名,尋日第一次聽,果然名不虛傳 m(_ _)m

尤其是快歌果一part(我唔知果首叫咩野名...),有人批評:
從未聽過/睇過咁核突既表演
歌都唱唔好,仲要跳舞
不,應該問...那算是甚麼跳舞囧
走音就更加不在話下了....
究竟點解 Stephy佢會有咁多Fans架 [bomb]


P.S. Kary果首,點聽都係「別扶助病困」...[sosad]

8 則留言 :

匿名 提到...

只不過係你覺得佢唔得姐嘛..
無人叫你聽..
無人叫你睇..
人地鍾意關你咩事..
唔好係到唱衰人啦.
咁勁..你上去唱啊..

Wolffy 提到...

我當然知我唔得,所以我冇做歌手。

Unknown 提到...

對唔住,我真係睇唔完呢段野....

Wolffy 提到...

Re:薯麥

我第一次睇時只捱到02:14左右...

Leo 提到...

鄧明步的歌喉.... 我看到4:01, 佢未唱我都知首歌會走音!

我都聽到是別扶助病困! 兩次!!

匿名 提到...

有時真係覺得你有的白痴.
唔鍾意..你又去睇
睇完又要吹衰人..
如果你真係要睇..你又要嘈
自己攞苦來辛..

Wolffy 提到...

Re 匿名:

老實說,我在此之前是從未聽過她的歌的(應該說我連中文歌也不怎聽)

Stephy大名我雖然聽過不少,不過也以為是雞仔聲、走一兩個音的程度而已,說到底也是職業級的嘛~

當我見到那麼多人點擊回應,就不禁想看看「到底有多差」,結果...都寫在BLOG了。

你提到我唱衰佢,我可以告訴你我已經寫得很輕手的了(我的口要毒可以很毒的XD),而且亦是我真心感想:真的很難聽─所以第一次我捱不了兩分鐘。
因為要寫BLOG,唯有由頭聽到尾,我實實在在的告訴你,我是絕不會再聽的!(Sosad)

當然,歌迷們喜歡繼續支持她是他們自由,我只是單純奇怪一個樣子不算非常漂亮,歌藝於我來說十分差勁的人,為甚麼會有這麼多歌迷而已。

請忠於自己所想就可以了,我說她難聽不會影響你的觀感,反之亦然。

匿名 提到...

小弟在睇呢一段片之前,都已經聽過下stephy演唱會走音事件,所以今次即管睇下呢次show,我o既評論只係針對事,她唱live的聲好浮同虛,所以會有呢個效果出黎,仲有,跳舞唱歌明顯唔夠氣,可以改善改善,其實做得stephy fans,就要接受其他人批評,因為fans都係代表住stephy架。