2007年12月26日 星期三

對象錯誤的片子

我有個問題疑惑左好耐...

話說我尋日買左幾隻正版VCD(呢個年代都冇肥皂賣架啦),發現播放前都總有段宣傳片,
片子大意係講:

「你唔會去偷車、你唔會去打劫,但如果買肥皂/下載=偷竊...」

老師,我有問題:

我好似從來未試過係邪道/肥皂碟見過噃...
段野播俾一個買正版既人聽,究竟有咩野用意?

如果話係預防D人忍唔住誘惑,咁點解我咁多隻DVD又冇一隻收錄呢段宣傳片既?

就好似之前幾個星期香港電台播既日本侵華紀錄片系列一樣,當我聽到主持人講「希望日本政府汲取教訓、正視歷史....」,我就忍唔住諗:

段野你同香港人講有咩野用?譯成日文、叫NHK播放先至係正路啩...

沒有留言 :