2017年2月17日 星期五

除左警察之外,應該無咩野行業,會為犯法被捕員工既親屬提供安家費



各位兄弟:
尋日有幾位兄弟俾黑腳拉咗,相信各位手足同我一樣感到非常難過。我同各區辦事人亦明白大家嘅憂慮同及失落感受。

兄弟嘅家人即係我嘅家人,我哋一定會睇住,而社團亦會同有困難嘅兄弟、家人保持溝通;同時我亦發起籌旗行動,務求向佢他們喺經濟甚至法律上,竭盡所能,向幾位兄弟提供一切可行嘅援助。 
我明白喺過去幾年,各位手足要喺紛亂環境下辦事,大家都飽受壓力。但係,香港地十二點之後始終係我哋話事,而且政府同國家亦係企我哋呢邊,喺呢種困難時刻,我希望各位手足同心協力、謹守崗位。
龍頭大佬 字

沒有留言 :