2008年6月7日 星期六

成世人好少可晏晝會食得咁豪

是咁的,今天午餐時,同事邀請我夾份買KFC外賣。

結果分給我的神秘午餐有:

1件炸雞胸
1件雞中翼
1件葡撻
1盒肉醬意粉
幾粒唔知炸咩

兩件雞如果唔係凍晒,可能都會幾好味的。
我受不了甜過頭的東西,所以本來想叫她們自己享用,但堅拒下結果唯有丟掉。
肉醬意粉酸得令我懷疑是直接用醋調味,只吃上三口就放棄了。
果幾粒唔知炸咩,我其實只咬到麵粉...

順帶一提,呢一餐承惠$46。http://forum1.hkgolden.com/faces/frown.gif
(由於冇得找錢既關係,實收$50)

我知,唔好揀食擇食吖嘛,尤其是俾咁多錢時... Image:Sosad.gif

3 則留言 :

Leo 提到...

可憐. 下次有46元budget時, 請去Pret a Manger買兩個sandwich, 味道任擇, 價錢不一, 但更好味. 不嫌肥的話Chicken Avocado自覺是極品.

那幾粒應該是雞波, 英國叫Popcorn Chicken, 不錯的. 香港就不知了....

Wolffy 提到...

我完全唔覺有肉類成份 ((O......TL

匿名 提到...

你食果個唔知係芝士波定雞塊,但點都好,都只係得粉....
唔知kfc點解夠膽推出d咁既野